奥利

可远行而来的日与夜,实在太过令人眷恋。
I Hate U - Simon Curtis

找到了一首莫名很双黑的歌

中也:“喂 太宰 ,柏图斯听说过吗”
太宰:“贵到让人眼珠子都要蹦出来的葡萄酒”
中也:“你从组织消失的那晚,我开了一瓶89年的那玩意儿用以庆祝,说明了我有多烦你这人”
太宰:“那天我也在中也的车上按了炸弹呢”
中也:“那是你这家伙干的吗?!!”
中也:“啊 真不爽”
太宰:“我也讨厌中也的一切”


I Hate U (我讨厌你) - Simon Curtis (西门·柯提思)
//
I hate you' everything about you
我讨厌你,讨厌你的一切
Don't wanna be in love with you no more
不想再爱你了
Don't wanna be around you' touch you' f**k you
不想再在你身边,不想再碰你,不想再和你**
Don't ever wanna see come around my door
不想再在我门前看到你
Don't ever try to touch me again
别想再能碰到我
I loved you so much' oh baby' but then' oh
我曾经多么爱你啊,亲爱的   但现在,呵呵
I hate you' I hate you' I hate you' I-I
我恨你,我恨你,恨你
I hate you' I hate you' I hate you' I-I
我恨你,我恨你,恨你
I hate you' I-I hate you
我恨你,恨你
I-I hate you' uh' uh
我恨你
I hate you' I-I hate you
我恨你,恨你
I-I hate you' uh' uh
我恨你
I hate you' I-I hate you
我恨你,恨你
I-I hate you' uh' uh
我恨你
I hate you' I-I hate you
我恨你,恨你
I-I hate you' uh' uh
我恨你
Betrayed me' played me' slayed me
出卖我,玩弄我,残杀我
Hurt me like I've never been hurt before
伤害我,让我尝到从未有过的伤害
Disowned me only for the other people
只是为了别人也可以和我断绝关系
You decided that you wanted in your life more
你的决定都只是因为你想要得到更多
Made your bed now lie in it
好好躺在你床上做梦去吧
And don't wake up you ******
还有,别再醒了,特么的
Don't ever try to touch me again
别想再能碰到我
I loved you so much' oh baby' but then' oh
我曾经那么爱你,宝贝,可然后呢
I hate you' I hate you' I hate you' everything about you
我恨你,我恨你,恨你的一切
I hate you' I hate you' I-hate you' I-I
我恨你,我恨你,恨你
I hate you' I-I hate you
我恨你,恨你
I-I hate you' uh' uh
我恨你
I hate you' I-I hate you
我恨你,恨你
I-I hate you' uh' uh
我恨你
I hate you' I-I hate you
我恨你,恨你
I-I hate you' uh' uh
我恨你
I hate you' I-I hate you
我恨你,恨你
I-I hate you' uh' uh
我恨你
Made your bed now lie in it
好好躺在你床上做梦去吧
Don't wake up you *****
别醒了,特么的
Don't wake up to touch me again-again
别再吵醒我,别再触碰我
Don't wake up to touch me again-again
别再吵醒我,别再触碰我
Don't wake up to touch me again-again
别再吵醒我,别再触碰我
I hate you' everything about you
我恨你,恨你的一切
I hate you' I-I hate you
我恨你,恨你
I-I hate you' uh' uh
我恨你
I hate you' I-I hate you
我恨你,恨你
I-I hate you' uh' uh
我恨你
I hate you' I-I hate you
我恨你,恨你
I-I hate you' uh' uh
我恨你
I hate you' I-I hate you
我恨你,恨你
I-I hate you' uh' uh
我恨你
I hate you' I-I hate you
我恨你,恨你
I-I hate you' uh' uh
我恨你
I hate you' I-I hate you
我恨你,恨你
I-I hate you' uh' uh
我恨你
I hate you' I-I hate you
我恨你,恨你
I-I hate you' uh' uh
我恨你
I hate you' I-I hate you
我恨你,恨你
I-I hate you' uh' uh
我恨你
I hate you' I-I hate you
我恨你,恨你
I-I hate you' uh' uh
我恨你
I hate you' everything about you
我恨你,恨你的一切
Don't wanna be in love with you no more
再也不会爱你
Don't wake up you *****
你也别特么醒了








评论(6)

热度(23)